Neredeyim ?

Istanbul / Arnavutköy

Hızlı İletişim

buldurmert@gmail.com

Beni Takip Edebilirsin

Yazılarım

Dijital Ortam için hazırlamış olduğum eğitimlerimden faydalanabilirsiniz.

Css nedir?

20 saniye • 5 yıl önce

Css ingilizce Cascading Style Sheets kelimesinin kısaltılmışıdır.Türkçe anlamı ise Basamaklı Stil Şablonu demektir. Adındanda anlayacagımız gibi stil yani sitemizin görün&uum...

Php ile Verot.net Upload Class

30 saniye • 5 yıl önce

Merhaba Arkadaşlar Bu dersimde Sizlere Verot.netteki Upload Class ının kullanımını Göstericem.Zate Sitesinde Mevcut kullanımları gösteriyor ancak bende bi anlatıyım dedim :D Şimdi Yapmanı...

Div oluşturma ve Renklendirme

2 dakika • 5 yıl önce

Merhaba arkadaşlar Yavaş yavaş Elimden geldigince sizlere Css hakkında bildiklerimi Yazıcam. Öncelikle div oluşturma ve renklendirmeden başlamak istiyorum.Şuanlık Çalışmalarımızda 2 ade...

Dünyanın büyüleyici 10 doğal harikası

20 saniye • 5 yıl önce

1. Büyük Mavi Delik, Belize

2015in en hızlı kameralı Cihazlar

20 saniye • 5 yıl önce

Kamera donanımı nihayet dönemde en çok aranan özelliklerin başından geliyor. Kameranın hızı ise birçok şahıs dahilin büyük önem arz e...

Yenil Yıla Girerken Tasarım Değişikliği

40 saniye • 5 yıl önce

Merhaba arkadaşlar, Yeni Yıla girerken bende bir kaç değişiklik yapıyım dedim :)  Bunun Başında Mertbuldur.com un Tasarımını ve alt yapısını değiştirmek oldu. ...

Resimler için FancyBox Kullanımı

2 dakika • 5 yıl önce

Merhaba arkadaşlar, Bir çoğumuz aslında bilmedende olsa fancybox u görmüşüzdür.Fancybox sayesinde resimlere tıklayınca büyük hallerini göstermeyi...

Günde bir paket cips yemek

10 saniye • 5 yıl önce

Günde bir paket cips yemek, yılda beş şişe sıvı yağ içmenize bedel.Artık siz Düşünün :)